2013. április 18., csütörtök

Zenék

Nagyon sok zenét összeszedtem, amik illenek a polgári esküvőhöz, mégis a végén úgy gondoltuk, hogy "felejtsük el a hagyományos zenéket, amik minden esküvőn elhangoznak". Legfőképpen a szülőköszöntő zenével voltunk így.

Bevonuló: Mozella - Love is endless (Ilyen az élet c. filmből)
Páromnak azóta így cseng a telefonja, ha én hívom :o)


Aláírás, gyertyagyújtás: Jason Mraz - I'm your's


Anyakönyvvezető beszéde alatt az elmúlt évek nagy kedvence, Adele-tól a Somebody lik you szólt.


A szülőköszöntő amúgy is egy megható, pityergős része az esküvőnek, így nem szerettük volna még a zenével is tetőzni. Ezért a True Colors-t választottuk a Glee szereplőinek előadásában.


Gratuláció és kivonulás: Natasha Bedingfield - A little too much (Szerelem kölcsönbe c. filmből)


Én még egy zenét szerettem volna felírni a CD-re, tartaléknak, de valamiért mégsem tettük meg. Úgy gondoltuk, hogy az előző szám elég lesz a kivonuláshoz is. De sajnos nem így lett.
Ha biztosan tudtam volna, Taylor Swift-től a Today was a fairytale c. szám (Valentin nap c. filmből) lett volna a kivonuló zenénk. Tökéletesen leírja azt a napot: egy tündérmese volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése