2011. július 25., hétfő

Dekoráció és színvilág

Az interneten nézelődve nagyon sok képre bukkantam minden esküvői témában. Természetesen, ami megtetszett, azt azonnal mentettem. Így volt ez a dekorációval. Tulajdonképpen inkább a dekoráció, illetve az esküvő színvilága az, ami fejtörést okoz.
Legelőször bordó, narancssárga vagy zöld futót és masnit képzeltem el a fehér abroszhoz és székszoknyához. De ahogy keresgéltem a neten, nagyon sok szép ötletet találtam. Most két kedvencem van: pink-narancssárga és barna-türkiz összeállítás. Szerintem a pink-narancs inkább való egy nyári esküvőhöz, a barna-türkiz pedig eleganciát sugall. Mivel a választás nem csak rajtam múlik, csak remélni tudom, hogy kedves páromnak is tetszik majd.
Íme néhány kép, amiket találtam:

Jelenleg az utolsó három kép a kedvencem. Szerintem nagyon vidám ez a színösszeállítás. És a gerberát is nagyon szeretem, főleg, hogy sokféle színben lehet kapni. 

Úgy vélem, ebben a témában a legfontosabb a szín - és persze a stílus - kiválasztása, hisz ettől nagyon sok minden függ, hogy az egész harmóniában legyen. Hisz ezután a meghívó, a csokrok illetve a kitűzők is széles választéka is leszűkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése