2012. február 28., kedd

Frizura és smink

Erről a két dologról még nem írtam, pedig egy menyasszonynak ugyanolyan fontos kérdés, mint a ruha. A frizurával  kapcsolatban sosem volt kétséges, hogy kontyom lesz, mert sokat hordom összefogva a hajam. És mert mindig is tetszettek az elegáns, de laza kontyok. Ráadásul a fátyol is úgy tetszik csak, ha a konty alól indul. Sosem tetszett, ha valakinek a feje tetején van a fátyol. De - mint tudjuk - ízlések és pofonok...
Szóval, ezek a frizurák tetszenek nekem. Ezekhez hasonlót szeretnék majd.




A sminken az elmúlt napokban kezdtem el csak gondolkodni. Tetszenek az olyan visszafogott sminkek, amik szinte nem is látszanak, de mégis kiemelik az arc vonásait. De tetszik az is, ha a szem kicsit hangsúlyosabban van kifestve. Bár, én ritkán sminkelem magam, de ha sminkelek, akkor mindig a szememet hangsúlyozom egy szép élénk színnel - persze olyannal, ami jól is áll - illetve ki szoktam húzni a szemem. De ezt majd úgy is próbán fogom eldönteni. 

De íme néhány ízelítő az esküvő sminkek világából, az én ízlésemmel:


Szemhéjpúderben a kedvenc színem a rózsaszín, lila és a barna. Rózsaszínben és barnában szeretem a csillogós szemhéjpúdert is. A rúzst nem szeretem, én inkább szájfénypárti vagyok. Színtelen vagy a világos színű szájfényt szeretem. Mint már említettem, jobban szeretem a szememet hangsúlyozni.

Forrás: a képeket a Bien.hu weboldalról  vettem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése