2012. február 20., hétfő

Még mindig menyecskeruha

Szombaton délelőtt megnéztünk néhány menyecskeruhát, amit kinéztem az interneten. Mindenképpen erre a ruhára voltam kíváncsi:
Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de nekem ez pinknek vagy legalábbis rózsaszínesnek néz ki. A hölgy a szalonba közölte velem, hogy ez barackszín. Valóban a szalonban csak barack- és piros színű ruha volt. De azért felpróbáltam mind a kettőt. Magamon a tükörben tetszett, de itthon visszanézve a képet már nem. Ráadásul csak bérelni lehet.
Amúgy ezt a ruhát a Glória Szalonban próbáltam.





Majd bementünk az Almássy Szalonba. Itt is próbáltam néhány ruhát. 
Pontosabban ezeket:




Ezeken kívül még kettőt próbáltam. De azok nincsenek fent a honlapon.
Élőben, felpróbálva egyik ruha sem fogott meg igazán.

Vasárnap délután bementünk a Westendbe egy kicsit körbenéztünk. A Dress Boxba találtam egy szép rucit. Színre és fazonra is pont olyan, mint amilyet elképzeltem. Felpróbálva is nagyon tetszett. De azért még egy-két helyen szeretnék körbenézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése