2012. február 17., péntek

Menyecskeruha

Sokféle menyecskeruha tetszik. Először bordó-fehér magyaros ruhára gondoltam. De sajnos azok nagyon sokba kerülnek, s nekem nem éri meg, hogy néhány óráért annyit kifizessek. Viszont nagyon tetszenek az egyszerű kis alkalmi ruhák is, mint amilyet az előző bejegyzésemben is mutattam. Jelenleg ilyeneket keresek most az interneten.
Ez a bejegyzés leginkább magamnak egy emlékeztető, hogy milyen ruhák tetszenek, s azokat melyik ruhaszalonba találom.
Tehát, az első számú jelöltem ez a ruha, amit a Viktória Esküvői Ruhaszalon honlapján láttam:


De nézzük a többit is!

Tizsami Szalon:



Kati Szalon:



Gála Esküvői Ruha:





Arabella Szalon:


Az Almássy Szalon honlapján nagyon sok szép ruhát láttam, amit el tudnék képzelni magamon.

Íme:





A következő két ruhának a szabása is nagyon tetszik, természetesen ezeket másik színben tudnám elképzelni.








Mindenképpen fodros szoknyájú ruhát szeretnék, térd alattig érőt. Gondolkodtam hosszú ruhán is, de azt hiszem, hogy az optikailag kissé összenyomna. Remélem, hogy hamar megtalálom a megfelelőt, mert nem szeretnék sok üzletet végigjárni. Hamar megunom a ruhapróbálgatásokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése