2012. január 30., hétfő

Hétvégi esküvős-túra

Péntek délután kezdtük a túránkat. Menyasszonyi cipőt néztünk. Két cipőszalont néztem ki. Már az elsőbe beleszerettem az egyik cipőbe, amit az eladó hölgy ajánlott. Az én tekintetem persze elsiklott felette, de amint felvettem, teljesen "elolvadtam" tőle. Puha bőrből készült. Nagyon kényelmes volt, mintha az én lábamra szabták volna. Azt hiszem, hogy az lesz a nyerő.
A szombati délelőttöt az öltönyökre szántuk. Végig jártunk néhány üzletet, de nem találtunk megfelelőt, sem méretben, sem anyagban. Öltöny helyett néhány kardigánt és felsőt vettünk nekem. Kicsit fárasztó volt, a végén a szemeim már keresztbe álltak.
A túrát vasárnap folytattuk az esküvő-kiállításon. Megint begyűjtöttünk néhány szórólapot, és megnézegettük a meghívókat. A kiállításon láttam egy táskát, ami nagyon megtetszett. Bár, egy kicsit kicsinek tűnik. Igaz, nem tudom, hogy mit kell tartalmaznia egy menyasszony táskájának. :o)
A jövő héten pedig már itt a ruhapróba is. Már nagyon várom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése